Tumlingesang

Har du gået til babysalmesang med dit barn, så er her et rigtig godt tilbud nemlig Tumlige sang. I Tumlinge sang er dit barn mere med selv, og dejligt at have forældrenes tryghed i nærheden. Det vil være sang med fagter, historie der fortælles, salmedans med en voksen.

Det foregår i Tølløse kirke d. 14/9 kl. 10.00, fordi kirkerummet er hjemmebanen for baby salmesang, og det er det også i Tumlinge sang. Hvis du er ny i dette univers, så skal dit barn blot være ca 1 år. Underviser bliver Dorte Lind Søgaard, som har taget kursus i Tumlingesang, men der ud over er hun også vild med at synge selv. Sangglæde smitter og giver et dejligt nærvær hos børn og voksne.

Lyder dette som noget for dig og dit barn, så kan du tilmelde dig på korleder.tollose@hotmail.com

Vi ses.