Babysalmesang

Kom og vær med til babysalmesang hver tirsdag kl. 10 i Tølløse Kirke.

Babysalmesang er for dig der er på barsel og dit barn. Vi synger, laver fagter, kigger på sæbebobler, vifter med tørklæder, laver små danse og rim og remser i en times tid. Derefter er der tid til hygge med kaffe, te og et stykke brød.

Og hvad er så babysalmesang? Babyer kan jo ikke synge!
Men det kan forældrene, og sang, musik og rytmik stimulerer babyens sanser på alle tænkelige måder. Der er både noget at lytte til, noget at kigge på, noget at røre ved og bevægelser der mærkes i kroppen, når man danser eller løfter de små højt op i luften.
Vi synger både salmer og almindelige børnesange - og kun første vers, så du lærer hurtigt sangene. Du behøver hverken at kunne salmebogen udenad eller at have en fantastisk sangstemme - dit barn elsker din stemme, lige som den er.

Der starter babysalmesangshold i kirken tre gange om året - efter sommerferien, efter jul og efter påske, men du kan sagtens hoppe med på holdet undervejs. Det er gratis at deltage, men tilmeld dig her, så vi har styr på, at der er plads til alle:   TILMELDING DIG HER